獻給那些正在療傷的人,

復原之路雖然漫長又痛苦,

但你可以堅持下去的

 

safe space IG上線囉 !每週五固定上歌詞翻譯 好歌追蹤就知道

 https://www.instagram.com/safespace_music/

 

Fletcher / Healing

 

I've been feeling 

最近我覺得

Inside out in my feelings 

太多的情緒搞得我頭昏腦脹

Upside down, on the ceiling 

頭重腳輕,好像整個世界都在旋轉

Ooh, ooh-ooh, ooh, ooh-ooh, yeah, yeah

I'm finally, breathing 

我終於能喘口氣

The smoke ain't gone, but it's clearing 

危機尚未解除,但是好轉了

I ain't there yet, but I'm healing 

復原之路還很漫長,但我正努力著

I ain't there yet 

復原之路還很漫長

 

Inhale, exhale on repeat, yeah

吸氣,吐氣,再來一次

Lately, it's so hard to breathe, yeah

我快被壓得喘不過氣

Falling 'bout a million times

每天陷入低潮好幾百次

It's a miracle I'm still alive

還活著算是奇蹟了吧

No one said that it was easy

沒人說療傷之路很簡單

Tryna piece the broken pieces

試圖拼湊已成碎片的靈魂

But that's the shit I'm working on

而我正努力著

The journey is a work of art

這過程是門藝術

 

I can't erase all the things that I've done

我的過去抹滅不掉

But all the mistakes made me who I've become

但也是過去犯下的這些錯誤,造就了現在的我

 

I've been feeling 最近我覺得

Inside out in my feelings 

太多的情緒搞得我頭昏腦脹

Upside down, on the ceiling

頭重腳輕,好像整個世界都在旋轉

Ooh, ooh-ooh, ooh, ooh-ooh, yeah, yeah

I'm finally breathing

我終於能喘口氣

The smoke ain't gone, but it's clearing

危機尚未解除,但是好轉了

I ain't there yet, but I'm healing

復原之路還很漫長,但我正努力著

I ain't there yet, but I'm healing

復原之路還很漫長,但我正努力著

 

Ooh, ooh-ooh, ooh, ooh-ooh, yeah, yeah

I ain't there yet, but I'm healing

復原之路還很漫長,但我正努力著

Ooh, ooh-ooh, ooh, ooh-ooh, yeah, yeah

I ain't there yet, but I'm healing

復原之路還很漫長,但我正努力著

 

Breaking down, don't mean I'm broken (Yeah, I'm broken)

偶爾崩潰,不表示我完全破碎

Losing hope, don't mean I'm hopeless

不抱信念,不代表我完全絕望

And maybe all I need is time (Oh, yeah, yeah, yeah)

可能我需要的只是時間

It never happens overnight

不可能一夜之間康復

 

I can't erase all the things that I've done (I've done)

我的過去抹滅不掉(抹不掉我的過去)

But all the mistakes made me who I've become (But I still take 'em back)

但也是過去犯下的這些錯誤,造就了現在的我(不代表我不後悔)

 

I've been feeling (Ooh)

最近我覺得

Inside out in my feelings (My feelings)

太多的情緒搞得我頭昏腦脹(太多情緒)

Upside down, on the ceiling

頭重腳輕,好像整個世界都在旋轉

Ooh, ooh-ooh, ooh, ooh-ooh, yeah, yeah

I'm finally (Finally) breathing

我終於(終於)能喘口氣

The smoke ain't gone, but it's clearing

危機尚未解除,但是好轉了

I ain't there yet, but I'm healing

復原之路還很漫長,但我正努力著

I ain't there yet, but I'm healing (But I'm healing)

復原之路還很漫長,但我正努力著(我正努力著)

 

Ooh, ooh-ooh, ooh, ooh-ooh, yeah, yeah

I ain't there yet, but I'm healing

復原之路還很漫長,但我正努力著

Ooh, ooh-ooh, ooh, ooh-ooh, yeah, yeah

I ain't there yet, but I'm healing

復原之路還很漫長,但我正努力著

 

I'm finally, breathing (Oh, oh-ooh, oh, oh, oh)

我終於能喘口氣

The smoke ain't gone, but it's clearing (Ooh-ooh, ooh)

危機尚未解除,但是好轉了

I ain't there yet, but I'm healing

復原之路還很漫長,但我正努力著

I ain't there yet, but I'm healing

復原之路還很漫長,但我正努力著

 

Ooh, ooh-ooh, ooh, ooh-ooh, yeah, yeah

I ain't there yet, but I'm healing (Healing)

復原之路還很漫長,但我正努力著(努力著)

Ooh, ooh-ooh, ooh, ooh-ooh, yeah, yeah

I ain't there yet

復原之路還很漫長


如內容有誤或不妥之處,歡迎指教

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 消極掰 的頭像
    消極掰

    Record... Safe Space

    消極掰 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()