實在太期待Doja Cat下週即將釋出的新專輯了!

上週五推出的Need To Know一貫的辛辣性感,但我最喜歡這首歌的部分絕對是歌詞提到寶可夢哈哈哈

Alakazam(胡地)是超能力屬性的神奇寶貝,可以用念力把東西掰彎,

而還沒進化前的胡地為凱西,凱西常在遇到挑戰時逃跑,"poof"就是形容逃跑的時候咻一下就不見了 (怎麼開始聊起神奇寶貝 荒謬)

阿放在歌詞裡面的意思就是....整根放進去.....之類的....我也不知道,做的人不是我,不要問我 :)

 

safe space IG上線囉 !每週五固定上歌詞翻譯 好歌追蹤就知道

 https://www.instagram.com/safespace_music/

 

Doja Cat / Need To Know 

 

Yeah

Wanna know what it's like (Like) 想知道是什麼滋味

Baby, show me what it's like (Like) 寶貝秀給我看

I don't really got no type (Type) 不在乎你是不是我的菜

I just wanna fuck all night 只想跟你纏綿整晚

Yeah-yeah, oh-woah-woah (Oh, ooh, mmm)

Baby, I need to know, mmm (Yeah, need to know) 寶貝我好奇

I just been fantasizin' (Size) 是不是跟想像一樣(大)

And we got a lotta time (Time) 我們時間多的是

Baby, come throw the pipe (Pipe) 寶貝趕快掏出來

Gotta know what it's like (Like) 我想知道是什麼滋味

Yeah-yeah, oh-woah-woah 

Baby, I need to know, mmm 寶貝我好奇

 

What's your size? (Size) 你多大

Add, subtract, divide ('Vide) 別謊報尺寸

Daddy don't throw no curves (Curves) Daddy別為難我

Hold up, I'm goin' wide (Wide) 等等,我再張開一點

We could just start at ten (Ten)從晚上十點

Then we can go to five (Five) 大戰到凌晨五點

I don't play with my pen (Pen) 我從不瞎掰

I mean what I writе 我只講真話

Yeah-yeah, woah-woah-woah

I just can't help but bе sexual (Oh) 無法自拔的興奮

Tell me your schedule (Yeah) 空閒時間都留給我

I got a lotta new tricks for you, baby 我會讓你大開眼界 寶貝

Just sayin' I'm flexible (Yeah) 沒有姿勢難得倒我

I do what I can to get you off (Yeah) 讓你繳械,我不顧一切

Might just fuck him with my makeup on (Yeah) 帶妝上陣也OK

Eat it like I need an apron on (You okay?) 舔到全身都是

Eat it 'til I need to change my thong (You okay?) 舔到下面全濕

We could do it to your favorite song (You okay?) 邊做邊聽你最愛的歌

Take a ride into the danger zone 一步一步接近危險地帶

You know my nigga be buggin' me 每個男人都想貼我

I just be wonderin' if you can fuck on me better 我只想知道你技術是不是更好

Itchin' for me like an ugly sweater 像冬天穿著醜毛衣,看到我就那裡癢

Need it in me like a Chuck E. need cheddar 像老鼠渴望起司,我要你塞滿我體內

I need to know 我好奇

 

Wanna know what it's like (Like) 想知道是什麼滋味

Baby, show me what it's like (Like) 寶貝秀給我看

I don't really got no type (Type) 不在乎你是不是我的菜

I just wanna fuck all night 只想跟你纏綿整晚

Yeah-yeah, oh-woah-woah (Oh, ooh, mmm)

Baby, I need to know, mmm (Yeah, need to know) 寶貝我好奇

I just been fantasizin' (Size) 是不是跟想像一樣(大)

And we got a lotta time (Time) 我們時間多的是

Baby, come throw the pipe (Pipe) 寶貝趕快掏出來

Gotta know what it's like (Like) 我想知道是什麼滋味

Yeah-yeah, oh-woah-woah 

Baby, I need to know, mmm 寶貝我好奇

 

You're exciting, boy, come find me 你令我興奮,男孩,快來找我

Your eyes told me, "Girl, come ride me" 你臉上寫著"女孩,快騎上來"

Fuck that feeling both us fighting 別再抗拒彼此吸引力

Could he try me? (Yeah) Mmm, most likely 他能試車嗎? 嗯 大概吧

 

Tryna see if you could handle this ass 試探你是否能駕馭這美尻

Prolly give his ass a panic attack 可能會嚇到你後門無法招架

Sorry if I gave a random erection 如果它突然立正我真抱歉

Prolly thinkin' I'm a telekinetic 以為我可能會使用念力

Oh, wait, you a fan of the magic? 哦? 等等,你喜歡魔術嗎?

Poof, pussy like an Alakazam 咻 像胡地一樣把你那根變不見

I heard from a friend of a friend 我從閨蜜口中聽說

That that dick was a ten out of ten 那根棒子完美無比

I can't stand it, just one night me 受不了了,快跟我共度春宵

Clink with the drink, gimme a sip 敬一杯,讓我嚐嚐

Tell me what's your kink, gimme the dick 告訴我你喜歡什麼play,掏出來

Spank me, slap me, choke me, bite me (Ew) 打我,拍我,掐我,咬我

Oh, wait, I can take it (Ah) 哦 等等 這些我都行

Give a fuck 'bout what your wifey's sayin' (Yeah) 你老婆怎樣忌妒都不甘我的事


如內容有誤或不妥之處,歡迎指教

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 消極掰 的頭像
    消極掰

    Record... Safe Space

    消極掰 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()